maanantai 26. maaliskuuta 2012

Flunssaderppailua

Vois yrittää mennä iltapäivällä kouluun. Fysiikkaa kun on kiva opiskella. Ja jään jälkeen jos en ole tunnilla. Täytyy kattoa jaksanko.

internet memes - slammed

Otin tässä aamulla C-vitamiinitabletteja aamun normitablettien lisäksi, meinasi jäädä kurkkuun ja tuli oksennusreaktio. Hyh, inhoan oksentamista niin paljon, pelkkä ton tilanteen ajattelukin tekee pahaa ja tulee se inhottava kuristava tunne kurkkuun... Ei kiva.

 - Van Gogh 3D

Näin vaihteeksi taas tosi outoja unia. Pelasin pitkästä aikaa WoWia, koululaisiani oli julkkiksina, jotkut pilkkasi mua, yksinkertaisesti kaikkea outoa ja kummallista.
Ei ole varmaankaan yhtä yötä milloin en olisi nähnyt outoja unia. Häiritsevää hiukan. Mulla taisi olla yöllä kuumetta, heräilin aina välillä, yleensä en ole heräillyt lääkityksen aloittamisen jälkeen. Mutta nyt oon mitannut kuumeen ja hiukan on lämpöä. En tiedä jaksaako mennä tänään kouluun. Ehkä. Joni lupasi kyllä opettaa mulle jotakin fysiikasta, jos jään jälkeen. Se kävi saman kurssin viime jaksossa. Sai siitä kympin. Eli ehkä se osaa jotakin.

Music FAILS - Immortal! IMMORTAL!

funny cat pictures - Yes, it's a lovely basket.  You bought it just for me.

Joku vois oikeasti selittää mulle, miksi kissat tykkää pahvilaatikoista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti