perjantai 16. maaliskuuta 2012

Ihmisrypästakkukasa

Oon vähän derp. Oon taas vallannut koulun koneen ja kulutan aikaani kirjoittamalla osittain täysin turhaa tekstiä. En vain tiedä mitä muutakaan tekisin. Voisi pelata jotakin kivaa peliä, mutta en sitten tiedä... kirjoittaminen on kuitenkin mukavaa. Vois etsiä jotakin kivoja kuvia vähän tänne, oon viime aikoina vain lainaillut lyriikkaa. Memebase se siis on...

wtf photos videos - The Highway to Hell


Päätä särkee vähän. Väsyttää. Tekee mieli karkkia.


wtf photos videos - Burst Of Happiness

Mulle on kehittymässä käsienpesuneuroosi. Siis lähinnä semmonen, että oon ihan älyttömän ahdistunut, jos kädet tuntuvat likaisilta. En siis pese silleen koko aikaa käsiä, vain silloin kun ne tuntuvat likaisilta. Mutta se ahdistus, jonka "likaiset" kädet aiheuttavat, on ihan älytön.

 Music FAILS - Prog Metal Problems


funny pictures - Lolcats: An Den... An Den... An Den...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti