lauantai 10. maaliskuuta 2012

Paha

Paha olla. Paha paha paha. Nyt yksinkertaisesti valutan kaiken sen pahan olon tähän, että voin olla onnellinen, kun muutaman tunnin päästä lähden Jonille ja olen siellä viikon. EN HALUA PILATA SITÄ VIIKKOA OLEMALLA AHDISTUNUT ITKUPILLI. HALUAN YKSINKERTAISESTI OLLA ONNELLINEN, KOSKA OIKEASTI, SISIMMÄSSÄNI OLEN ONNELLINEN.

Ärsyttää olla sairas. Vaikka vähän aikaa sitten sain kuulla, että en mä ole sairas. Että pitäis vain päästä tämän pahan olon yli. HALUAN PÄÄSTÄ SEN YLI NYT. EN KOHTA. NYT.
Joni sanoi mulle, että pitäisi vain käskeä ahdistuksen painumaan helvettiin. Meniskin sinne. NYT. EI KOHTA. NYT.

Päätä särki aamulla niin paljon, että oli pakko ottaa Burana (600mg), vaikka lääkepäänsäryn estämiseksi pitäisi olla pari viikkoa ilman. Kaipa sit täytyis mennä neurologille ton säryn takia. Ellei se nyt johtunut lumepilleripäivistä. Toisaalta, eilen otin jo uudesta liuskasta... En tiedä, ehkä se vain on migreeni.

HALUAN RAIVOTA. OLEN ÄRSYYNTYNYT. Tein pienen naarmun eilen käteen. Oli pakko. Mutta se on todella pieni. Pelkkä naarmu. Iho meni hädintuskin rikki. Ranteessa näkyy myös eilinen raapaisujälki.

Eilinen ilta oli kyllä kamala. Me ei varsinaisesti riidelty Jonin kanssa, mutta kumpikin itki. Mä olin väsynyt itseeni ja se oli väsynyt muhun. Pelkäsi, että mä olisin koko ensi viikon samanlainen. EN AIO OLLA. Haluan viettää Jonin kanssa onnellista aikaa. Se on  mulle niin tärkeä. Tärkeämpää ei ole. Mutta, ilmeisesti mäkin olen sille tärkeä. Ei se muuten olisi jaksanut mua näinkään kauaa. Ja se jaksaa mua edelleen. Joskus mietin, etten ansaitse noin hyvää poikaystävää. Mutta silti olen onnellinen siitä, että mulla on semmoinen. Ehkä siis ansaitsenkin. Mutta sen vuoksi haluankin olla mahdollisimman hyvä Jonille. Haluan olla onnellinen sen seurassa, koska oikeasti olen onnellinen. En voisi elää ilman sitä.

Olo on nyt jo parempi. Kirjoittaminen oikeasti auttaa. Varsinkin kun se on tämmöistä aika suunnittelematonta. Vähän ahdistaa. Lähinnä se, että onko Joni toipunut eilisestä. Mä en ehkä ole... mulla on oikeasti paha jätetyksitulemisen pelko, mutta nyt se taitaa olla aika irrationaalista... se olis jättänyt mut jo jos se ei haluais olla mun kanssa. Mun on nyt luotettava siihen. Ja luotankin.

Rakastan sitä ihan hirveästi <3

"Love is a game for the weak to play, they said
I loved and love made me many times stronger"

- Tony Kakko

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti