sunnuntai 19. helmikuuta 2012

Kärlek

Oh, olen onnellinen. Miksi? Ajattelin vain kaikkea hyvää mitä mulla on. Unohdin kerrankin kaikki huonot asiat ja keskityin niihin hyviin. Ja ai että tunnen oloni hyväksi.

Todellakin, oltiin tänään isän kanssa tyhjentämässä fammun ja faffan asuntoa, sieltä löytyi mulle ja Jonille lakanoita, pyyhkeitä, viltti ja tarjottimia. Meidän ei tarvitse ostaa käytännössä mitään kun muutetaan omaan kämppään.

Ajoin myös tänään kaupunkiin ja takaisin. Ajaminen on ihanan rentouttavaa. Sinänsä hassua, että se rentouttaa, sillä siinähän on kuolemanvaarassa käytännössä koko ajan. Outoa. Silti rentouttavaa. Eikä mun tarvitse edes tuntea kauhean huonoa omatuntoa, sillä ajan etanoliautolla :3 (Saab <3)

Niin, mitä kaikkea hyvää mulla on?

1. Joni <3
2. Kukaan ei vihaa mua ja on kavereita
3. Pehmolelut
4. Pepsi Max
5. Mukava koulu
6. Musiikki

..kyllä niitä asioita on varmaan enemmänkin. Noi tuli nyt ekana mieleen. Joskus on silti paha olo. Jotenkin pitäisi päästä sen yli ja ajatella, että hei, kaikki on hyvin.

 crazy parenting fails - They have just about the same horsepower, so yes probably

On kyllä aika raskasta saada kuulla kotona, että mun pitäis olla onnellinen. Mä en saisi olla surullinen. On tosi inhottavaa kuulla se omilta vanhemmilta. Ilmeisesti en osaa tuntea oikein... Olenko angstannut tästä ennenkin?

Oih, jos saisin halata sitä yhtä rakasta, jonka nimen olen maininnut täällä jo muutaman kerran.... <3

Ja anteeksi, jos sain jonkun tuntemaan itsensä huonoksi listaamalla kaikkia hyviä asioita, joita mulla on.

So, so you think you can tell Heaven from Hell,
blue skies from pain.
Can you tell a green field from a cold steel rail?
A smile from a veil?
Do you think you can tell?
 
And did they get you to trade your heroes for ghosts?
Hot ashes for trees?
Hot air for a cool breeze?
Cold comfort for change?
And did you exchange a walk on part in the war for a lead role in a cage?
 
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
Running over the same old ground.
What have you found? The same old fears.
Wish you were here.


- Roger Waters

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti