sunnuntai 4. marraskuuta 2012

怒り

Olen vihainen. Aggressio valtaa mielen. Miksi? Koska vihaan kaikkea. Ihmisiä. Elämää. No, lähinnä vain ihmisiä. Ärsyttää kamalasti. En ymmärrä mistä tämä ihmisvihani johtuu, mutta tämä ei ole ensimmäinen kerta kun tunnen sitä. Inhottaa, ei tällainen pitäisi olla. Humanisti pitäisi olla, ihmisiä pitäisi rakastaa. Mutta ei, en osaa rakastaa lajia joka tuhoaa kaiken. Pidän yksittäisistä ihmisistä, oikeastaan alle kymmenestä jos ihan totta puhutaan, jos vähän totuutta venytellään niin hiukan enemmästä, mutta muuten, äh, inhoan... kaikkia, jotka teeskentelevät jotakin muuta kuin mitä ovat.

Personalities

Olen vain niin uskomattoman kiukkuinen, etten tiedä miten purkaisin sen. Viillätyttää taas. Mutta en viillä. Valitettavasti...(?)

Seuraava Holopaisen kynäilemä teksti on osoitettu kaikille sellaisille ihmisille, jotka ovat minua joskus loukanneet, valehdelleet minulle tai kohdelleet minua yksinkertaisesti ikävästi. Taitaa olla niin, että kukaan heistä ei lue tätä. No, jos joskus eksyvät tänne (toivottavasti ei), niin olkaa hyvä:

"Wake up, mow the weed
You'd be nothing without me
Take my life if you have the heart to die

You bastards tainted my tool
Raped my words, played me a fool
Gather your precious glitter and leave me be
The Great Ones are all dead
And I'm tired, too

I truly hate you all!"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti