maanantai 7. toukokuuta 2012

Ahdistuspallero XXVI

Olen tylsistynyt. Ja se ahdistaa. Tekemättömyys. En jaksa tehdä mitään. Ja samalla valitan tylsyyttä. Loogista...

Oon ollut hyvällä mielellä, kylläkin vähän väsynyt. Oikeastaan todella väsynyt. Heräsin noin puoli minuuttia ennen herätyskellon soittoa, luulin, että on sunnuntai. Se tuskan määrä, kun tajusin aamun olevankin maanantain alku, oli musertavan suuri. Skippasin puolet äikästä, kemian ja enkun tunnit kokonaan. Olin lääkärissä, suusairauksien polilla. Purenta on niin paha, että sen voi korjata vain leikkauksella. Tai no, ei paha, mutta luustollisista jutuista johtuva. Mulla on syksyyn asti aikaa miettiä haluanko leikkaukseen ja oikomishoitoon... en ainkaaan tällä hetkellä. Koko prosessi kestää sen neljä vuotta, kaupan päälle saisin kolme titaanilevyä kasvoihin. Luiden tilalle. Kuulostaa hurjalta.

funny graphs - I Don't Even Care That It Doesn't Make Any Sense

Olen surullinen. En tiedä miksi. Miten saisin surun pois?

Suru, kuuntele. Lähde pois, ota kaverisi ahdistus mukaan. Menkää yhdessä maailmanympärysmatkalle. Voitte olla siellä vaikka kuinka pitkään. Ostakaa talo Tongosta. Jääkää sinne asumaan. Älkää tulko enää takaisin. Jooko? Haluaisin olla onnellinen. Onnellinen. Onnellinen.

Miksi on niin vaikeaa olla onnellinen, vaikka onkin onnellinen...

Haluan lukea Dragonlancea. Mulla olis Legends trilogy yläkerrassa, mutta haluan lukea sitä oikeata, alkuperäistä trilogiaa... Itse asiassa, mullahan on Dragons of Autumn Twilight kirjahyllyssä. Tarvitsen high fantasy -pärinöitä. Sla-Mori, Raistlin, Krynn, Tas, Viimeisen kodin kievari... äää, kaipaan fantasiamaailmaan ;_____; Ja mitä mä tässä oikeasti valitan, mulla on yksi Matthew Stoverin fantsukirja (Test of Metal), WoW-kirjallisuutta (Stormrage kesken, aloittamatta The Shattering ja Night of the Dragon). Ja sit mulla olis Det osynliga barnet. Joo, en lue suomeksi tällä hetkellä yhtäkään kirjaa. Death Note 12 oli myös englanniksi...

Fantasiapärinöitä... tarvitsen niitä...

"Sla-Mori the one known only by Him
To august realms, the sorcery within
If you hear the call of arcane lore,
Your world shall rest on Earth no more
A maiden elf calling with her cunning song
"Meet me at the Inn of Last Home"
Heartborne will find the way!"


- Tuomas Holopainen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti