perjantai 9. marraskuuta 2012

Joo has been killlllled!!11

"Siis miksi sä käyt terapiassa? Kun mun mielestä sä et vaikuta mitenkään erityisen sairaalta tai masentuneelta, oikeastaan mä tunnen semmosia tyyppejä, jotka vaikuttavat paljon enemmän masentuneilta. Sä et vaikuta yhtään masentuneelta, tai no, ylipäätään siltä että olisit hoidon tarpeessa."

Vai niin. Näin siis eräs kaveri totesi tänään tunnilla, kun sai kuulla, että käyn terapiassa. No, ehkä olen ihmisten mielestä sitten silleen kuitenkin ihan normaali, en vaikuta masentuneelta tai ahdistuneelta. Hyvä niin, vai onko? En tietoisesti esitä mitenkään kamalan pirteää, vai esitänkö sittenkin? Onko mulla rooli päällä koulussa?

Olen onnellinen, viimein alkoi viikonloppu. Sunnuntaina on isänpäivä, täytyy vierailla siellä, mutta lauantaina ei tarvitse tehdä mitään järkevää... paitsi että siivota täytyy. Jee.

Mutta nyt on vuorossa irtokarkkeja ja loikoilemista ja kaikkea epäterveellistä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti